“גלמפינג” – שילוב של “גלמור” וקמפינג

בכתבה שפורסמה במוסף גלריה של עיתון “הארץ” סקר משה גלעד את תופעת ה”גלמפינג”- שילוב של גלמור וקמפינג שמחבר בין חיק הטבע וחיק השופוני. שוק התיירות לאלפיון העליון ממציא את עצמו מחדש עם טרנד הגלמפינג, שהתחיל בכלל באפריקה.

רונית הרשקוביץ מנכ”לית ספארי קומפני התראיינה לכתבה והסבירה: “היום הציד הרבה יותר שנוי במחלוקת אבל התשוקה האנושית לנוחות עדיין בתוקף, ויותר ממנה – החיפוש האנושי אחר ריגושים. אורחי הגלמפינג הם אנשים שיש להם הכל בבית. אז למה להם לצאת למסע? מה יוציא אותם מהבית? רק החוויה. כאשר מבינים את זה מבינים שהגלמפינג מבוסס על מיקום טוב בטבע, קרבה לנוף, האפשרות לשמוע את הקופים בבוקר ותנאים טובים, שלא דורשים קשיחות גדולה. זה לא בהכרח פאר, אלא תנאים בסיסיים טובים, עם מים חמים ושירותים נקיים, שנותנים הרגשה נעימה. אחרי הכל, אלה אנשים שמשלמים תמורת החופשה שלהם ולא כולם רוצים לשבור את הציפורניים במהלכה. הגלמפינג מאפשר ליהנות מכל העולמות”.

 

לכתבה המלאה לחצו כאן